Prowadzący

Norbert Ernest Maliszewski

Profesor nadzwyczajny, psycholog społeczny, publicysta i wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jego zainteresowania naukowe dotyczą komunikacji marketingowej, teorii postaw, mechanizmów wywierania wpływu, zachowań politycznych. Koordynator harwardzkiego Project Implicit w Polsce. Od 10 lat kieruje studiami podyplomowymi. Jest autorem, współautorem i redaktorem kilkudziesięciu publikacji, w tym pięciu monografii naukowych, m.in. Koń trojański w reklamie społecznej. Teorię łączy z praktyką, jako autor licznych projektów badawczych, warsztatów (w tym treningów twórczości) i ekspertyz na rzecz biznesu oraz instytucji publicznych.Aktywny uczestnik debaty publicznej, stały komentator m.in. w telewizji Polsat News, TVP Info; onet.pl.

 

 


Magda Dobrowolska-Sagan, Anloko, właścicielka

Strateg, projektantka usług, facylitator, coach,. Właścicielka firmy konsultingowej ANLOKO, która zajmuje się budowaniem strategii, projektowaniem usług, doświadczeń i transformacji organizacji. Specjalizuje się w pracy warsztatowej w podejściu Service Design Thinking. Jest certyfikowanym facylitatorem metody LEGO® SERIOUS PLAY®, stosuje tę metodę w budowaniu strategii, projektowaniu a także w badaniach konsumenckich. Pomaga zespołom i organizacjom przejść na kulturę kreatywnej współpracy zorientowanej na użytkownika, jako coach współpracuje między innymi z FORD Polska. Realizowała projekty dla: Eurobank, Getinbank, Deloitte Digital, Polfarma, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Nivea, Eurocash, ING Bank Śląski, Symphar, Ford, DB Schenker, PwC, Multimedia.
Pracowała dla międzynarodowych agencji reklamowych m.in. jako Dyrektor Strategii LemonSkyJWT (2014-2015), Dyrektor Strategii Publicis (1998-2007), współprowadziła własną firmę strategiczną Prowokacje Strategiczne (2007-2014).

Absolwentka studiów Projektowanie Usług/School of Form. Ukończyła kursy Design Thinking w prestiżowym IDEO . Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP, Szkoły Coachów TROP, Szkoły Improwizacji Teatralnej. Ponad 400 godzin coachingu, facylitacji warsztatów.
Uczy metody Service Design w Szkole Marketingu Interaktywnego SSM, prowadzi warsztaty na studiach Projektowaniu Usług (School of Form/SWPS), W latach 2004-2009 była współzałożycielką oraz kierownikiem merytorycznym studiów Psychologia Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim.
Prywatnie: biegaczka, początkujący działkowiec, szczęśliwa matka.


Marta Malesińska,

Projektanta Usług, Strategii i Komunikacji Wizualnej

Marta Malesińska – projektantka usług, strategii oraz komunikacji wizualnych. Zawodowo zajmuje się koordynacją projektów oraz wdrażaniem metodologii projektowych w Centrum analiz i pilotaży nowych instrumentów – InnoLab (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości). Współzałożycielka studia projektowego Manuka. Autorka wielu identyfikacji wizualnych dla instytucji publicznych i firm prywatnych. Współpracowała m.in. z Instytutem Goethego w Warszawie, Instytutem Spraw Publicznych, Narodowym Centrum Kultury. W ramach współpracy z Anloko pracuje nad strategiami i projektami usług. W praktyce zawodowej intensywnie zgłębia temat badań jakościowych na potrzeby procesów projektowych zorientowanych na użytkownika.

 


Sabrina Staniewska

Experience Designer/Change Agent

Projektantka, badaczka i innowator społeczny. Absolwentka myślenia projektowego i projektowania komunikacji na renomowanej Australijskiej uczelni Swinburne University of Technology. Doświadczenie zawodowe najpierw zdobywała jako Art Director w jednej z globalnych agencji kreatywnych, a następnie w agencji interaktywnej, pracując nad digitalowymi projektami dla największych marek. Za jeden z największych sukcesów uważa projekt UX Research dla Kuchnia Lidla. Wspierała startupy takie jak KOLEO i Squla.pl Radość z nauki. Współpracowała również z takimi firmami jak Concordia Design, GreenHat Innovations czy Roche. Innowacji szuka badając – projektuje współtworząc – weryfikuje pomysły prototypując – poprawia iteracją.

Obecnie pracuje  jako UX/Serviec Design konsultant  w Design provision, Greenhat Innovations oraz Cogision, a w wolnym czasie angażuje się w działalność społeczną. Jest współzałożycielką stowarzyszenia Engage Warsaw zajmującego się poprawą usług publicznych i promocją podejścia service design wśród organizacji i instytucji poprzez facylitację warsztatów z klientem oraz użytkownikami. Jest również współzałożycielką Ladies That UX, międzynarodowej społeczności zrzeszającej wszystkie panie zainteresowane tematyką User Experience.


Katarzyna Piwowarczyk

Strategy Planning & Insight Manger, IKEA

Od wielu lat człowiek badań marketingowych i komunikacji. Pracowała w agencji badawczej, reklamowej (Publicis), po stronie klienta – w branży FMCG (Kompania Piwowarska) i Retail (IKEA). Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu TROP oraz Szkołę Coachów TROP. Facylitatorka z certyfikatem Międzynarodowego Stowarzyszenia Facylitatorów IAF. Akredytowana konsultantka metody Insights Discovery.

Specjalizuje się w warsztatach związanych z tworzeniem nowych pomysłów i wypracowywaniem pomysłów przez grupę. Przez kilka lat w roli wewnętrznego facylitatora w Kompanii Piwowarskiej gdzie prowadziła warsztaty związane z wypracowywaniem strategii i pomysłów na działania reklamowe, również na poziomie top managementu. Kilkanaście lat doświadczenia jako wykładowca na studiach podyplomowych. Prowadzi zajęcia z twórczego myślenia w pracy facylitatora w Szkole Facylitatorów Perspecto /Wszechnica UJ.


Rafał Kołodziej
Chief Innovation Officer/CEO, Greenhat Innovation

Założyciel i lider Greenhat Innovation, gdzie współtworzy innowacje rozwiązując realne problemy biznesowe i społeczne. Specjalizuje się w projektowaniu strategii, usług oraz futures thinking. W zespole Greenhat realizował projekty strategiczne m.in. dla: Allegro, ING Bank, BZ WBK, Rai eisen Polbank, Ergo Hestia, Amica Wronki, Urząd Patentowy, Endo, PKP Energetyka, Śląski Klaster Designu, Otomoto, Polpharma, Tatrzański Park Narodowy, Uniwersytet SWPS, TFI BZ WBK, Allianz, Składy VOX, YES, SELENA, PZU, mBANK. W 2016 roku był jednym z liderów prac nad Strategią Rozwoju Miasta Poznania. Współautor programu studiów i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Projektowanie Usług/Service Design na Uniwersytecie SWPS.

 

 


Joanna Zawada-Kubik

Akredytowany coach PCC ICF, CPCC, ORSC,  TPLC.

Pracuje z zarządami korporacji, przedsiębiorcami, kadrą menadżerską wyższego i średniego
szczebla. Od kilku lat, zainspirowana transformacyjnym podejściem Alana Seala (Coaching i Przywództwo Oparte na Transformującej Obecności) i systemowym podejściem Otto Scharmera (MIT, Teoria U) , stosuje i promuje na rynku polskim podejście transformacyjne, którego sednem jest rozwój ludzi i organizacji poprzez zwiększenie świadomości, odpowiedzialności i empatii oraz korzystanie z całego potencjału pracowników (intelektualnego, emocjonalnego i intuicyjnego). Podstawą takiej zmiany jest obecność, a jej skutkiem – podejmowanie decyzji, które służą większemu dobru: sobie, innym i szeroko pojętemu środowisku.
Jest akredytowanym coachem ICF na poziomie PCC (Professional Certified Coach). Jest mentorem i akredytuje coachów na poziomie ACC i PCC dla International Coach Federation.


Ewa Górska

Dyrektor Centrum Doradztwa Personalnego w ING Banku Śląskim

Doświadczony praktyk w obszarze HR, z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach z różnych branż. Doświadczony HRBP oraz praktyk wdrażania procesów i projektów HR w skali ogólnopolskiej. Zwolenniczka pragmatycznego podejścia do tematów HR, bliskiej współpracy z biznesem i wdrażania szytych na miaręrozwiązań. Certyfikowany Coach i trener. Fascynuje ją możliwość towarzyszenia w rozwoju talentów każdego człowieka. Obecnie skupia się na rozwoju obszaru HRBP w Banku oraz wdrożeniu nowego podejścia do Performance Management. Na co dzień zaangażowana w budowanie unikatowej kultury organizacyjnej, która codziennie wspiera biznes w osiąganiu założonych celów.

 

 


Natalia Załęcka

Dyrektor Departamentu Digital, Getin Noble Bank

Natalia Załęcka związana jest z sektorem finansowym od 12 lat. Na początku pracowała jako Strateg w Agencji Reklamowej DDB Warszawa, gdzie rozwijała strategie marketingowe m.in. dla Euro Banku czy Liberty Direct. W roku 2011 została Dyrektorem Marketingu w Getin Noble Banku. Jej zadanie polegało na stopniowym przebudowywaniu wizerunku marki w oparciu o innowacje technologiczne. W trakcie następnych kilku lat Getin Noble Bank wprowadził wiele rozwiązań, które były doceniane na krajowych i międzynarodowych konkursach zajmujących się innowacjami. W okresie 2014/2015 tworzyła dział R&D w banku, który na koniec 2015 przekształcił się w Departament Digital odpowiedzialny za rozwój bankowości elektronicznej.


Anna Brussa,

Dyrektor Departamentu Startupów, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)

Odpowiedzialna za realizację programów wsparcia startupów dotyczących inkubacji, akceleracji i rozwoju, zarówno w formie dotacji jaki i instrumentów finansowych.
Dotychczas odpowiedzialna za działalność badawczą w obszarach przedsiębiorczości i innowacyjności, jak również proces ewaluacji projektów realizowanych przez PARP. Inicjatorka utworzenia laboratorium innowacji inno_LAB, eksperymentalnego programu Ministerstwa Rozwoju i PARP pozwalającego na projektowanie i testowanie nowych instrumentów wsparcia innowacyjności. Wcześniej była zaangażowana w proces kształtowania polityk przemysłowej, innowacyjności i przedsiębiorczości, projektowanie instrumentów wsparcia dotyczących rozwoju przedsiębiorczości oraz działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej przedsiębiorstw.
Ekspert w krajowych i międzynarodowych projektach i inicjatywach. Ukończyła strategie biznesu, integrację europejską oraz stosunki międzynarodowe; absolwentka European Political Economy na Uniwersytecie Sussex.

 

 


Marta ŁUKAWSKA-DARUK,

Partner, założycielka CustomerMatters

Ekspert customer experience. Członek Customer Experience Professionals Association (CXPA). Założyciel CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku Klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Promotor „burzenia silosów funkcyjnych” w organizacjach i angażowania wszystkich funkcji do tworzenia wartości dla Klienta. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji, w szczególności uczyć „myślenia Klientem” i „dlaczego Klientem jest każdy interesariusz marki”. Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej czy handlu detalicznego. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012). Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prywatnie mama dwóch córek, fan dobrych kryminałów, fotografii amatorskiej, Nepalu i Himalajów.